Veelgestelde vragen – Murela.nl
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De meeste pakketten arriveren sneller in Nederland! Normaal gesproken ontvang je je pakket binnen 10 werkdagen.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Als deze periode is verstreken en je nog niets hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar murela.products@gmail.com. Wij onderzoeken graag wat er met je pakket aan de hand is.
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
Om een artikel te retourneren, neem je eenvoudig contact op met onze klantenservice via murela.products@gmail.com. Vermeld je naam, ordernummer (bijv. #0000) uit de bevestigingsmail en de reden van de retourzending. Wij sturen je het retouradres en bevestigen de retour. Daarna kun je het product terugsturen met een koerier naar keuze.
Wat zijn de retourkosten?
Helaas zijn retourzendingen op eigen kosten. De kosten variëren afhankelijk van de gekozen koerier. Raadpleeg de website van de betreffende koerier voor de tarieven.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Je hebt altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourperiode begint op de dag dat je het artikel ontvangt. Wel gelden de volgende voorwaarden:
-
De retourtermijn is nog niet verstreken.
-
Het product zit in de originele verpakking en alle labels zijn nog bevestigd.
-
Het product is ongebruikt.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Wij accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay en Amex. Twijfel je of jouw betaalmethode wordt geaccepteerd? Doorloop de stappen op de betaalpagina om alle beschikbare opties te bekijken. Alle transacties worden veilig verwerkt via betrouwbare betaalmethoden.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat zou niet moeten gebeuren! Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mailadres naar murela.products@gmail.com, en we helpen je snel verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling om welke reden dan ook annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar murela.products@gmail.com. Vermeld hierin je naam, ordernummer (bijv. #0000) uit de bevestigingsmail en bij voorkeur de reden van annulering.
Let me know if you need any adjustments!